Du er her. #1 - Foreningswebsite > Aktiviteter > Jagter

Jagt med Odder Jagtforening

sofie_21.jpg

Odder Jagtforening arbejder løbende med at arrangere jagtmuligheder for medlemmerne. Vi arbejder primært i lokalområdet, hvor vi kigger efter både fugle- og blandede jagter med både gode sociale, naturmæssige og jagtmæssige oplevelser. Du kan finde de aktuelle muligheder under jagtpunkterne i menuen til venstre.

Vi vil løbende informere på hjemmesiden under aktiviteter og Jagt punkterne, og opfordrer til, at du løbende tjekker hjemmesiden for nyheder - de aktuelle nyheder vil i et stykke tid være at finde på forsiden!

Du kan også tilmelde dig vore email service eller sms service ved at sende en sms til dette nummer 31 55 79 23. Skriv For og Efter-navn, medlemsnummer (står bagpå Jæger over dit navn) og evt. e-mail hvis du også vil have e-mail fra os.

Odder Jagtforening arbejder i øjeblikket med konkrete muligheder for at tilbyde andejagt og fasanjagt, men har du kendskab til lignende eller andre muligheder i lokalområdet vil vi meget gerne gøres opmærksom herpå.

Odder Jagtforening er også interesseret i et egentligt jagtrevir, hvor medlemmerne kan gå på fællesjagt. Vi kigger efter mulighed for at kunne tilbyde blandet jagt, og har du kendskab til muligheder i lokalområder, så vil vi meget gerne have en henvendelse fra dig.

I begge tilfælde bedes i henvende jer til formand Per Nymann på mail nymannhunting@gmail.com eller telefon 40 36 41 59.