Du er her. #1 - Foreningswebsite > Nyheder > Sydafrikatur i uge 42 næste år 2020
Mødte du Herman Scheepers til vores Trofæaften? Han er Professional Hunter ved Lianga Safaris og nu laver OJF en tur derned. Kunne du tænke dig jagt og fotosafari i Sydafrika? Vi prøver at samle en flok til uge 42 i 2020, vil du ikke med? De har koncession på 18 jagt-arealer fra 2.000 til 30.000ha. Der kan skydes med riffel eller bue, men er allerede ved at være booket op så vi skal bestemme os allerede nu for en fællestur, men du kan altid selv booke og tage afsted.
Samlet pris: ca. 12.400 pr. jæger og 10.600 for partner for jagt 3 dage, fotosafari 1 dag, 1-2 rejsedage. Omk. Fordeling som nedenstående.
Fly: 5.000 kr. (ca estimat)
Jagt+Ophold (all inclusive): 1.800 pr. dag pr. jæger eller 1.200 pr. partner (observatør) 3 dage.
Photosafari Kruger National Park: 2.000 kr. dagstur. muligvis ca. 1000kr ekstra for en ekstra overnatning mellem jagtdagene og safarituren. Dertil er det normalt med ca. 5-10% drikkepenge for ophold og dyr skudt.
Hertil kommer udgifter til dyr. f.eks. 1.800 kr for at skyde en Impala. Vil man have trofæer med hjem koster dette ekstra.
Forslag er afrejse søndag den 11/10-2020 ankomst mandag og hjem fredag den 16/10-2020. Men datoerne kan svinge +/-1 en dag for at få billigste fly afrejse.
Venligst svar inden for 2 uger hvis du er interesseret så vi kan booke, ring gerne hvis du har spørgsmål. Der vil være et gebyr nu for reservation af jagten på 3600,- kr. (2 ud af 3 dages jagt) og bookning af fly i fuldt beløb til oktober. Dyr betales dernede. Vi kan dele udgifter ved at sende dyr hjem samlet.
Vi ser frem til at høre fra dig, spørgsmål, kommentarer eller forslag modtages gerne. De mere specifikke datoer og længde af ophold afgøres af dem som melder tilbage med interesse.

Har du ellers feedback, forslag eller generelle kommentarer så kontakt os endelig. God sommer.

Med Venlig Hilsen
Kai Thygesen, mobil 31 55 79 23