Du er her. #1 - Foreningswebsite > NYJÆGER

NYJÆGER – læs her.

flot_s_hjemmeside.jpg

Er du ny jæger, og har du behov for introduktion til det at gå på jagt, så SE HER.

I 2013 overtog Odder Jagtforening ansvaret for de fælles aktiviteter for nye jæger i JKF Odder (OEJ) – det der tidligere lå under KRAT.

Odder Jagtforening viderefører principperne for arrangementer, og vil bestræbe sig på at tilbyde dig som ny jæger en bred vifte af tilbud, som har til hensigt at gøre dig til en bedre jæger og give dig gode erfaringer i at være jæger. Alle disse aktiviteter kan du deltage i uanset om du er medlem af Odder Jagtforening eller ej – blot du er medlem i én af foreningerne under JKF Odder.

Du kan læse om aktiviteterne under menu punktet NYJÆGER på Odder Jagtforenings hjemmeside – og naturligvis her i bladet -  Se herunder de mange spændende aktiviteter der allerede er tilrettelagt for jagtåret 2015.

For at deltage i disse aktiviteter skal du være registreret som NYJÆGER på NYJÆGERLISTEN – det sker ved at udfylde tilmeldingsblanket her.

Et nyt initiativ, som indføres i forbindelse med Odder Jagtforenings overtagelse af ansvaret for aktiviteterne for nye jægere er det vi kalder JAGTREGISTRET.

Ideen med jagtregistret er, at vi kan tilbyde registrerede nye jægere med kort varsel at overtage pladser på jagter hos private og konsortier, som har modtaget afbud og ønsker at tilbyde pladsen til en ny jæger.

Konsortier og private inviteres således til at deltage i dette initiativ – det gøres ved at kontakte Kim Wehrs på telefon 41 31 42 00. Vi vil så sørge for iblandt de tilmeldte ny jægere at finde en egnet deltager,  som kan fylde pladsen på den aktuelle jagt.

For registrerede NYJÆGERE gælder det om at tilmelde sig JAGTREGISTRET – og dette gøres ved at udfylde tilmeldingsblanket her. For at JAGTREGISTRET kan fungere, er det nødvendigt at man kan træde til med kort varsel – ned til 1 til 2 dage – og at man kun tilmelder sig, hvis man er parat til dette.

Ved tilmelding skal vi vide om du vil deltage i haglbøssejagter, riffeljagter og om du evt. har hund.

Vi håber dette initiativ vil blive brugt, og at det vil være til gavn for både nye jægere og erfarne jægere/konsortier.