Sponsorer

Som medlem får du 15% på al jagtbeklædning i Land & Fritid, Odder butikken

LandFritidLille.png

Tak til alle sponsorer til vores bukkelotteri

All Kool, Effektlageret Horsens, Gilpa Kennel, Klipperiet, Kvickly Odder, Land & Fritid Odder, Nystrøm & Krabbe, Shell Odder, Stark Odder, Sportshuset Horsens, Østjysk Eventskydning, Østjysk Våbenhandel, Beder Maling Jagtforening, Bjergager Omegns Jagtforening, Falling Jagtforening, Gylling Jagtforening, Solbjerg Jagtforening, Lianga Safaris, Jesper Schæfer - hagljagt,  Anders Sørensen - hagljagt, Per Michael Jensen - andejagt

Vil du eller din virksomhed være sponsor?

Vi mangler yderligere sponsorer. Kunne du eller din virksomhed tænke dig at blive sponsor for Odder jagtforening? Vil du have mulighed for direkte eksponering til arrangementer såfremt du sponsorerer eksemplevis præmier eller andet efter aftale, vi mangler specielt til Bukke Kaffe, hvor vi sælger og udtrækker vores berømte bukkelodder, her kommer typisk mellem 75-100 deltagere.
Kontakt vores formand Kai Thygesen for en nærmere snak om dine muligheder på mail kaithygesen@hotmail.com eller telefon nummer 31 55 79 23.