Sponsorer

Land og Fritid: Som medlem får du 15% på al jagtbeklædning i Land & Fritid, Odder butikken

LandFritidLille.png

Friluft.dk: Som medlem af Odder Jagtforening har du mulighed for at få 10% rabat hos Friluft.dk, som er en dansk webshop, der sælger beklædning og udstyr til jægere.
Uanset om du er på udkig efter nye sko til jagt, en praktisk jagtkikkert eller noget tredje, har de et godt udvalg af grej fra mange kendte mærker.
For at opnå din medlemsrabat skal du bruge koden ODDERJAGT10
Bemærk: Det er ikke muligt at kombinere rabatten med andre tilbud, og derfor gælder den ikke outletvarer eller i forvejen nedsatte varer.

orthern Hunting - Aarhus Butik: Rabataftale med10% på alt jagt- og outdoor-tøj. Man skal blot vise sit tilhørsforhold i butikken.

- 10% rabat på Northern Hunting tøj produkter til den gældende normalpris
- Kan ikke kombineres med andre tilbud/rabatter.
- Gælder udelukkende i Northern Huntings Butik på Klamsagervej 19B, 8230 Aabyhøj

Tak til alle sponsorer til vores bukkelotteri

All Kool, Effektlageret Horsens, Gilpa Kennel, Klipperiet, Kvickly Odder, Land & Fritid Odder, Nystrøm & Krabbe, Shell Odder, Stark Odder, Sportshuset Horsens, Østjysk Eventskydning, Østjysk Våbenhandel, Beder Maling Jagtforening, Bjergager Omegns Jagtforening, Falling Jagtforening, Gylling Jagtforening, Solbjerg Jagtforening, Lianga Safaris, Jesper Schæfer - hagljagt,  Anders Sørensen - hagljagt, Per Michael Jensen - andejagt

Vil du eller din virksomhed være sponsor?

Vi mangler yderligere sponsorer. Kunne du eller din virksomhed tænke dig at blive sponsor for Odder jagtforening? Vil du have mulighed for direkte eksponering til arrangementer såfremt du sponsorerer eksemplevis præmier eller andet efter aftale, vi mangler specielt til Bukke Kaffe, hvor vi sælger og udtrækker vores berømte bukkelodder, her kommer typisk mellem 75-100 deltagere.
Kontakt vores formand Kai Thygesen for en nærmere snak om dine muligheder på mail kaithygesen@hotmail.com eller telefon nummer 31 55 79 23.