Jagt

Odder Jagtforening arbejder løbende med at arrangere jagtmuligheder for medlemmerne. Vi arbejder primært i lokalområdet, hvor vi kigger efter både fugle- og blandede jagter med både gode sociale, naturmæssige og jagtmæssige oplevelser. Du kan finde de aktuelle muligheder under jagter i Danmark eller jagter i udlandet.
Vi vil løbende informere på hjemmesiden under aktiviteter og Jagtpunkterne og opfordrer til, at du løbende tjekker hjemmesiden eller facebook for nyheder - de aktuelle nyheder vil i et stykke tid være at finde på forsiden!
Odder Jagtforening arbejder i øjeblikket med konkrete muligheder for at tilbyde andejagt og fasanjagt, men har du kendskab til lignende eller andre muligheder i lokalområdet vil vi meget gerne gøres opmærksom herpå.
Odder Jagtforening er også interesseret i et egentligt jagtrevir, hvor medlemmerne kan gå på fællesjagt. Vi kigger efter mulighed for at kunne tilbyde blandet jagt, og har du kendskab til muligheder i lokalområder, så vil vi meget gerne have en henvendelse fra dig.
I begge tilfælde bedes i henvende jer til formand Kai Thygesen mobil 31 55 79 23