Regulering af Råger i Odder og omegn
Reguleringen af rågeunger på de kommunale arealer bliver i år varetaget af Jægerrådet Odder.
Der skydes mandag-fredag fra kl 18.30 til max 15 min før solnedgang, endvidere vil der også blive skudt lørdag kl 9-12.
De enkelte foreninger står som ansvarshavende 1 dag om ugen.
Mandag- Odder Jagtforening
Tirsdag- Randlev Bjergager Jagtforening
Onsdag- Falling Jagtforening
Torsdag- Hov Strandjagtforening
Fredag- Gylling Jagtforening
Lørdag går på skift
Alle medlemmer af en af disse jagtforeninger er velkommen til at deltage i reguleringen på alle dage, og ikke kun på den som egen forening er ansvarshavende for.
Der mødes altid ind på P-plads ved Skovbakken, der bliver opdelt hold, som sendes ud til de områder, vi skal regulere i.
Der må kun skydes med salonriffel cal 22LR eller med 5.5 luftgevær. Dette er et krav som Odder kommune har stillet.
Forventet 1. skydning d. 9. maj og forventet slutdato er den 11. juni.
Husk jagttegn og riffeltilladelse.
Ved spørgsmål kontakt Sten Bertelsen mobil 20 96 32 50

Parole: Rågeregulering i Odder Kommune
- Der skal fremvises Jagttegn og våbentilladelse HVER gang
- Der må skydes i hverdagen fra 18.30 til max 15 min før solnedgang. Lørdag fra 9-12