Nyjæger

Er du nyjæger, og har du behov for introduktion til det at gå på jagt, så læs med her. I 2013 overtog Odder Jagtforening ansvaret for de fælles aktiviteter for nye jæger i JKF Odder (OEJ/Jægerråd Odder) – det der tidligere lå under KRAT. Odder Jagtforening viderefører principperne for arrangementer, og vil bestræbe sig på at tilbyde dig som ny jæger en bred vifte af tilbud, som har til hensigt at gøre dig til en bedre jæger og give dig gode erfaringer i at være jæger. Alle disse aktiviteter kan du deltage i uanset om du er medlem af Odder Jagtforening eller ej – blot du er medlem i én af foreningerne under Jægerråd Odder, altså en af jagtforeningerne i Odder og omegn.
Skriv til Odderjagt@gmail.com hvis du vil med og introduceres til jagt i lokalområdet. Så vil bestyrelsen videreformidle til de lokale konsortier, hvor du kan komme med som gæst. Flere har tilbud nyjægere at komme med på rågeregulering, andejagt eller småvildtjagter. Ved tilmelding skal vi vide om du vil deltage i haglbøssejagter, riffeljagter og om du evt. har hund. Vi håber dette initiativ vil blive brugt, og at det vil være til gavn for både nye jægere og erfarne jægere/konsortier.

Jagttegnskursus 2022/23. Start mandag 3. oktober fra kl. 18:30-21:00. Sted Parkvejensskole/ungdomsskolen. Pris 2.000,-kr. for en sæson okt-maj. Tilmeld dig allerede nu ved Harry Tryk mob 29 17 19 16